FAQ

Onze FAQ

In onderstaande tekst worden veelgevraagde antwoorden beantwoord. Staat jouw vraag er niet bij, maar wil je toch graag antwoord? Dan kan je mailen naar info@dovejongeren.nl en doen wij ons best om jouw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.

1. Informatie over NDJ ledenpas

Nieuwe passen voor bestaande passen

Vanaf volgende jaar maakt NDJ een nieuwe ledenpas zonder een jaartal voor alle bestaande leden. Deze passen worden vanaf begin februari geproduceerd en tussen begin februari en eind eerste week van maart aan de ledenadministratie verstuurd. De pas is 4 jaar geldig.

Nieuwe passen vanaf maart

Als je vanaf maart als nieuw lid aanmeldt, wordt er een nieuwe ledenpas gemaakt en opgestuurd. Je kan je gedurende het hele jaar aanmelden als lid.

Duplicaatpas na verlies of diefstal

Als een lid de NDJ-ledenpas is kwijtgeraakt (door verlies, diefstal e.d) moet hij/zij contact opnemen met de ledenadministrateur van de stichting. Deze kan een nieuwe pas voor hem/haar aanvragen. Er zijn hier wel kosten aan verbonden.